(UA) Zoom-ефект: як віддалена робота трансформує функцію HR

21 Jan

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

(UA) Рекрутинг

Практика онлайн-співбесід успішно застосовувалася задовго до карантинних обмежень. А з переходом на віддалену роботу стала домінувати: це зручно, швидко і не надто витратно. Економиться час і рекрутерів, і здобувачів. А головна перевага онлайн-співбесід – це швидкість ухвалення рішень. Причому, віртуально проводити співбесіду здобувача можна на всіх етапах, аж до фінального. За останній рік у такий спосіб ми прийняли на роботу 580 співробітників.

Онбордінг

Онбордінг – це інформація про основні робочі процеси, стандарти роботи і історії компанії для співробітників, які тільки почали кар’єру в компанії. Онлайн-курси “Адаптація персоналу” і “Корпоративна культура” були розроблені одними з перших в системі дистанційної освіти та для новачків виступають свого роду навігаторами руху в компанії.

Звичайно, нові реалії дали додатковий стимул для діджіталізаціі онбордінга. Зараз ми трансформуємо в онлайн такі традиційні процеси адаптації, як знайомство з підрозділом і новими колегами. А зовсім скоро у нас буде готова “віртуальна карта” офісу і структури компанії.

Навчання і розвиток

Моя порада: ніколи і ні за яких обставин не зупиняйте навчання і розвиток співробітників. Для нас це постулат. Немає можливості вчитися в звичних аудиторіях? Значить, переходимо до цифрових рішень. До слова, перший вебінар в період карантину був присвячений темі ефективного управління командами в віддаленому режимі – це важливий скілл нового часу.
Ми продовжили роботу в дистанційному форматі “Центру розвитку кар’єри”, де вчиться кадровий резерв компанії. На додаток до цього ми запустили другий набір Школи ефективного менеджменту та лідерства, який спрямований на розвиток інноваційної культури.

Ми розуміємо, що і далі будемо впроваджувати все більше цифрових рішень – для розвитку співробітників і підвищення ефективності компанії, а друге неможливо без першого.

Ірина Івасюк, директор департаменту по роботі з персоналом “ТЕДІС Україна”